donderdag 25 juli 2013

strijden met kanker afsluiting.

Een andere vrouw die zich tot in het diepst van haar hart geopend had voor haar genezing zei: "Hoe kan ik nu mijn kanker met het zwaard in de hand te lijf gaan terwijl ik me op hetzelfde moment probeer open te stellen voor al die dingen in mijn leven die ik nog niet opgelost heb en die belichaamd zijn in die tumor. Het lijkt me eerder dat ik niet meer agressie moet ontwikkelen maar liefde ten einde deze tumor te kunnen laten verdwijnen." Een volgende patiënt vertelde me dat toen ze op een dag aan het mediteren was over de agressie die wellicht haar kanker zou kunnen vernietigen door krachtige energiebundels te sturen om haar tumoren weg te branden, ze een stem in haar hart hoorde zeggen: "Waarom maak je kankercellen dood, waarom maak je überhaupt iets dood?" En ik zag in dat wat nodig was was het brengen van liefde en energie naar dat gebied, de wortel aan te vatten in plaats van de symptomen, de tumoren, te behandelen. En vanaf dat moment vormde zij gevoelens van liefde en zachtmoedigheid, een gouden licht, om de kanker te doen terugvloeien naar de onophoudelijke stroom der dingen, waar aan niets wordt vastgehouden en niets welke genezing dan ook in de weg staat. Stephen Levine
warme groet Jeltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten